صحت

لہسن کی پانچ باتیں جو اسے روزانہ کھانے کی ترغیب دیتی ہیں؟

پیرس(آواز نیوز)کھانوں اور پکوان اس وقت تک خوش ذائقہ نہیں ہوسکتے جب تک ان میں لہسن کو شامل نہ کیا جائے۔ ماہرین نے لہسن کی پانچ طبی خصوصیات بیان کی ہیں جو مرکزاطلاعات فلسطین کے قارئین کے لیے بھی پیش کی جا رہی ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ لہسن اس کے بہت سے صحت کے فوائد ہیں۔ جسم کی سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کے ساتھ ساتھ اس کے کولیسٹرول کو کم کرنے کا کا بھی ذریعہ ہے۔ فرانسیسی میگزین "سانتی پلس” میں شائع رپورٹ میں مصنف ظہور علوی محمدی نے کہا ہے کہ لہسن پیاز کے کنبے سے تعلق رکھنے والی ایک مسالحہ دار سبزی ہے جو صحت کے لیے بہت مفید ہے۔

مصنف نے بتایا کہ لہسن کو بیکٹیریا سے لڑنے کی اپنی صلاحیت کی وجہ سے اہمیت دی جاتی ہے۔ اسے صبح خالی پیٹ میں کھایا جانا بہت مفید ہے۔لہذا ہماری بہت سی وجوہات ہیں کہ لہسن ہماری روزانہ کی غذا اور کھانا پکانے کی ترکیبیں کا ناگزیر حصہ ہے۔لہسن کے 5 فوائد یہ ہیں:1- کولیسٹرول کم کرنا۔۔۔لہسن خون میں کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے جو جسم کو قلبی امراض سے بچاتا ہے۔

مصنف نے کہا کہ آدھا لونگ لہسن روزانہ کھانے سے خون میں کولیسٹرول کی سطح کم ہوتی ہے۔2- بلڈ پریشر کو کم کرنا۔۔۔لہسن کے اس دائمی مرض میں مبتلا افراد کے لیے بلڈ پریشر کو کم کرنے میں بہت کارآمد ہے۔

ایک تحقیق میں انکشاف ہوا ہے کہ لہسن کا عرق لہسن سے حاصل شدہ پولسلفائڈس سے مالا مال ہے جو خون کی شریانوں اور بلڈ پریشر کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔3- مدافعتی نظام کو مضبوط بنانا۔۔۔ایک اور مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ لہسن بعض قسم کے خلیوں ، جیسے میکروفیسز ، لیمفوسائٹس ، این کے (قدرتی قاتل خلیات) اور دیگر کو متحرک کرکے قوت مدافعت کو بڑھا دیتا ہے۔

4- نزلہ زکام سے بچاتا ہے۔۔۔لہسن کھانسی کا موثر علاج کا علاج ہے۔ ایک گروپ پر کی جانے والی ایک تحقیق کے مطابق جو لوگ 12 ہفتوں کے دوران روزانہ لہسن کا ایک کیپسول لیتے ہیں ، انھیں نزلہ زکام ہونے کا امکان کم ہوتا ہے۔5- وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

بڑھاپے میں کتاب پڑھیے اور یادداشت مضبوط کیجئے

کیا آپ جانتے ہیں کہ لہسن آپ کو وزن کم کرنے میں مدد دے سکتا ہے؟ یہ چربی جلانے میں مدد کرتا ہے۔اسی وجہ سے لہسن ان لوگوں کے لیے بہت بڑا معاون ہے جو اپنا وزن کم کرنا چاہتے ہیں۔

اس کے برعکس خون کی بیماری میں مبتلا افراد کو جو اینٹی کوگولنٹ تھراپی سے گزر رہے ہیں لہسن کے استعمال کی سفارش نہیں کی جاتی ہے۔

Garlic Benefits in Urdu | Health News in Urdu | Lehsan Khane Ke Fawaid – Nihar Moon Lehsun Garlic Benefits Urdu Hindi -How to Eat Garlic Lehsan Tips

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
%d bloggers like this: