صحت

جینز پہننے کے شوقین افراد ہوشیار ہو جائیں

اعصابی تنا اور ٹانگوں کی نسیں دبنے سے خون کی روانی میں رکاوٹ آجاتی ہے

اسلام آباد(آواز نیوز) جینز بلاشبہ ہر عمر اور جنس کے افراد میں مقبول ترین لباسوں میں سے ایک ہے۔ ایک وقت تھا جب جینز صرف مزدور پیشہ طبقہ پہنتا تھا لیکن اب یہ فیشن کی علامت سمجھا جانے لگا ہے۔

آسٹریلوی نیورولو جسٹ ڈاکٹر تھامس کیمبر نے جینز پہننے کے شوقین جوانوں کے لئے بری خبردی ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ تنگ جینز پہننے کی وجہ سے کولہوں اور ٹانگوں کے اعصاب کو نقصان پہنچتا ہے۔

اعصابی تنااور ٹانگوں کی نسیں دبنے سے خون کی روانی میں رکاوٹ آجاتی ہے۔دوسری جانب برطانوی طبی ماہرین کی ایک تحقیق میں انکشاف ہوا ہے کہ چست جینز پہننے والی خواتین کو کمر میں درد کا شدید خطرہ ہوتا ہے۔

2000 سے زائد برطانوی خواتین پر برٹش کائریوپریکٹک ایسوسی ایشن (بی سی اے) کی تحقیق سے معلوم ہوا کہ جینز پہننے والی تین چوتھائی خواتین نے کمر درد کی شکایت کی۔

محقق رشی لواٹے نے بتایا کہ چست جینز پہننے والی خواتین کو حرکت کرنے میں زیادہ قوت صرف کرنا پڑتی ہے۔ جس کے باعث کمر, ہڈیاں اور اطراف کے پٹھے شدید دبا میں آجاتے ہیں۔

رشی لواٹے نے بتایا کہ دنیا بھر میں کمر درد کے مریضوں کی شرح 9.4 فیصد ہے جس کی بڑی وجہ اٹھنے بیٹھے اور چلنے پھرنے کا غلط انداز ہے۔

آم کے وہ فوائد جو اسے بھولنے نہ دیں

نوجوانوں کے پسندیدہ لباس جینز کا کپڑا بُننے کا آغاز 1600 میں اطالوی علاقے چیری میں کیا گیا تھا۔کپڑے کا ڈیزائن محنت مزدوری کرنے والے طبقے کو مدنظر رکھ کے بنایا گیا تھا۔

کپڑے کو جلد ناکارہ ہونے سے بچانے اور سخت سردی کے موسم میں قابل استعمال بنانے کے لئے مضبوط اور پائیدار بنایا گیا۔ماہرین کا کہنا ہے کہ چست جینز کے سخت کپڑے سے پیٹ پر دبا پڑتا ہے جس سے معدے کی تیزابیت بڑھتی ہے اور سینے میں جلن ہوتی ہے۔

سینے یا دل کی جلن کے علاوہ پیشاب کی نالی میں انفیکشن جیسے امراض بھی لاحق ہوسکتے ہیں۔لباس کا باوقار، خوبصورت ہونا ضروری ہے لیکن آرام دہ ہونا لازم ہے۔

اس لئے آئندہ لباس منتخب کرتے ہوئے قیمت یا برانڈ کے ساتھ ان خوبیوں کا دھیان ضرور رکھیں۔

Disadvantages of Wearing Tight Jeans Health News in Urdu | How Tight Jeans Cause Health Problems,10 Dangers of Wearing Tight Clothing, Health Tips In Urdu/Hindi

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
%d bloggers like this: